To voice search αναπτύσσεται συνεχώς. Ήρθε για να μείνει αφού διευκολύνει όλο και περισσότερο την καθημερινότητα των χρηστών μιας και τους επιτρέπει να βρίσκουν ότι θέλουν χωρίς να πληκτρολογούν.
Σύμφωνα με την Google το 41% των ενηλίκων και το 55% των εφήβων χρησιμοποιούν καθημερινά τη φωνητική αναζήτηση. Αυτό δείχνει ότι το voice search είναι ένας σημαντικός τρόπος με τον οποίο πολλοί άνθρωποι αναζητούν αυτό που θέλουν στο διαδίκτυο. Κυρίως οι νεότερες γενιές. Επομένως για να μπορέσει μια επιχείρηση να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα, να βρεθεί ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό, θα πρέπει να προσαρμοστεί στη νέα πραγματικότητα προσαρμόζοντας τη στρατηγική της. Για να το πετύχετε αυτό θα πρέπει να ξεκινήσετε από την προσαρμογή του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας για voice search. Αλλάζοντας ταυτόχρονα και το SEO που μέχρι τώρα εφαρμόζατε. Διότι ο τρόπος αναζήτησης είναι διαφορετικός όταν μιλάμε σε σχέση με όταν πληκτρολογούμε. Προφορικός λόγος σημαίνει μακρύτερα ερωτήματα αναζήτησης διότι είναι πολύ πιο γρήγορος από την πληκτρολόγηση. Για παράδειγμα ενώ μπορείτε να πληκτρολογήσετε καλά Ζαχαροπλαστεία είναι πιο πιθανό να ρωτήσετε: Ποια είναι τα καλύτερα ζαχαροπλαστεία κοντά μου;
Το SEO θα πρέπει πάντα να αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια της ψηφιακής στρατηγικής σας για να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας. Για να το πετύχετε αυτό θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε κάποια μυστικά του SEO. Όπως: Καλύτερες λέξεις κλειδιά και γλώσσα συνομιλίας. Να εστιάσετε σε σύντομες ερωταπαντήσεις. Να δημιουργήσετε ποιοτικό και μακροσκελές περιεχόμενο. Να διαμορφώσετε το λεγόμενο τοπικό SEO και άλλα.