Εάν επιθυμείτε οι εκστρατείες του digital marketing που εφαρμόζετε να δώσουν καλά αποτελέσματα, θα πρέπει να είστε ευέλικτοι ώστε να δώσετε στους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας μια δεύτερη ευκαιρία να προβούν σε κάποια αγορά και να γίνουν πελάτες σας. Αυτή λοιπόν η δεύτερη ευκαιρία είναι γνωστή και ως remarketing.
Το remarketing αποτελεί μια τακτική μάρκετινγκ. Μέσα από αυτή την τακτική μια επιχείρηση έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει ξανά υποψήφιους πελάτες οι οποίοι επισκέφθηκαν τον ιστότοπό της αλλά δεν ολοκλήρωσαν κάποια μετατροπή. Δεν αγόρασαν δηλαδή κάποιο προϊόν.
Ουσιαστικά πρόκειται για μια διαφήμιση του Google Ads η οποία ακολουθεί μόνο όποιον επισκέφθηκε το site της επιχείρησής σας και έδειξε ενδιαφέρον για κάποιο προϊόν την ώρα που εκείνος συνεχίζει να σερφάρει στο διαδίκτυο.
Ένα απλό παράδειγμα remarketing είναι το εξής: Αναζητάτε πλακάκια για να ανακαινίσετε το μπάνιο σας. Μπαίνετε σε κάποιο ιντερνετικό κατάστημα για να τσεκάρετε την ποιότητα, τα χρώματα, τα σχέδια, τις τιμές. Βρίσκετε ένα πλακάκι που σας αρέσει αλλά δεν είστε σίγουροι για την επιλογή σας. Θέλετε να κάνετε μια καλύτερη έρευνα έτσι ώστε να συγκρίνετε σχέδια και τιμές.
Την ώρα που συνεχίζετε την έρευνά σας, εμφανίζεται μια διαφήμιση με εικόνα. Αυτή η διαφήμιση σας θυμίζει τα πρώτο πλακάκι που σας άρεσε. Η επιχείρηση δηλαδή συνεχίζει να κάνει αισθητή την παρουσία της με το προϊόν που σας άρεσε την ώρα ακριβώς που εσείς αναζητάτε το προϊόν.
Το remarketing όπως μπορείτε να αντιληφθείτε αποτελεί σημαντικό παράγοντα στην αύξηση των πωλήσεων για την πλειοψηφία των επιχειρήσεων.