Πολλοί από εσάς, αναζητώντας την πιο αποτελεσματική υπηρεσία για την ανάπτυξη και προώθηση της επιχείρησής σας μέσα από το διαδίκτυο , ρωτάτε τι να επιλέξετε :
SEO ή Google Ads;
Αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να απαντηθεί εύκολα. Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Μερικοί από αυτούς για παράδειγμα είναι η τρέχουσα κατάσταση, οι στόχοι της επιχείρησης, η δραστηριότητά της, το budget που διαθέτει, αλλά και η αγορά. Για να έχει η ιστοσελίδα της επιχείρησή σας τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα που μπορεί πετύχει, το ιδανικό θα είναι να εφαρμόσει και τις δυο στρατηγικές.
Σύμφωνα με την εμπειρία μας, η οργανική αναζήτηση όταν γίνεται με τον σωστό τρόπο προσφέρει μεγαλύτερη απήχηση με μικρότερο κόστος από την πληρωμένη αναζήτηση. Ωστόσο, νέες επιχειρήσεις μπορεί να μην έχουν το χρονικό περιθώριο για να περιμένουν τα αποτελέσματα που προσφέρει το SEO. Σε αυτή την περίπτωση η πληρωμένη διαφήμιση μέσα από τα GoogleAds θα αποδώσει καλύτερα.
Το σε ποια ή σε ποιες ενέργειες θα καταλήξει μια εταιρία αποτελεί μέρος της στρατηγικής του digitalmarketing που θα επιλέξει, κάνοντας την απαραίτητη διεξοδική ανάλυση των συγκεκριμένων δεδομένων, συνθηκών και στόχων.
Το SEO είναι ο οργανικός τρόπος με τον οποίο μπορεί να πετύχει μια ιστοσελίδα υψηλή θέση στις μηχανές αναζήτησης. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο δεν χρειάζονται χρήματα. Ωστόσο χρειάζεται ένα εύλογο χρονικό διάστημα για δείτε εμφανή αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης. Σύμφωνα με μελέτες απαιτούνται 6 μήνες με έναν χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επιδείξετε τη δέουσα υπομονή για να στηρίζετε αυτές τις ενέργειες μέχρι να αποδώσουν.
Αντιθέτως, μέσα από τα GoogleAds μπορείτε να δείτε πολύ γρήγορα το site σας στις πρώτες θέσεις της μηχανής αναζήτησης της Google. Για να το πετύχετε όμως αυτό θα πρέπει να πληρώσετε.
Όσο χαμηλό κόστος ανά κλικ κι αν μπορέσετε να πετύχετε για μία διαφήμιση πάντα θα χρειάζεται budget, σε αντίθεση με το SEO που μακροπρόθεσμα έχει καλύτερο ROI.
Στα πλεονεκτήματα του SEO βρίσκεται ακόμη το γεγονός ότι η εμφάνιση του ιστοτόπου σας ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα ενδέχεται να επηρεάσει θετικά την αξιοπιστία της εταιρίας σας στο κοινό που αναζητά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Αρκετοί χρήστες παραλείπουν τις διαφημίσεις γιατί εμπιστεύονται τα οργανικά αποτελέσματα. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι μπορεί να χρειάζεται χρόνος και προσπάθεια για να αναπτύξετε την οργανική αναζήτηση. Όταν όμως καταφέρετε να πιάσετε υψηλή θέση στις μηχανές αναζήτησης δεν θα υπάρχει κόστος ανά κλικ, όπως στις πληρωμένες διαφημίσεις.
Σε αντίθεση με την πληρωμένη διαφήμιση, η οργανική απήχηση δεν σταματά τη στιγμή που σταματάτε να πληρώνετε. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η οργανική απήχηση να μπορεί να διατηρείται ακόμη και όταν οι δαπάνες μιας επιχείρησης θα πρέπει να μειωθούν.
Πρέπει να σημειώσουμε, ότι πολλές φορές η οργανική απήχηση μπορεί να είναι πάρα πολύ αργή,δεν είναι πάντα εύκολη και δεν είναι κατάλληλη για όλες τις επιχειρήσεις.
Μέσα από τις διαφημίσεις που προσφέρει το GoogleAds αντίθετα έχετε πολύ πιο λεπτομερή έλεγχο και περισσότερο χώρο για την προώθηση των μηνυμάτων που θέλετε να προβάλετε.
Οι κλήσεις, οι τοποθεσίες, οι σύνδεσμοι ιστοτόπου, οι τιμές, είναι ορισμένες από τις επιλογές που έχετε στη διάθεσή για τη δημιουργία διαφημίσεων. Μπορείτε να δημιουργήσετε οπτικές διαφημίσεις, διαφημίσεις με καταχωρίσεις προϊόντων οι οποίες μπορούν να βοηθήσουν έναν χρήστη να κάνει κλικ και να προβεί σε αγορά.
Πέρα από αυτά, μια πληρωμένη διαφήμιση επιτρέπει τον αυστηρό έλεγχο του προϋπολογισμού. Εσείς προσδιορίζετε το ποσό που είστε πρόθυμοι να δαπανήσετε ανά ημέρα και ορίζετε ένα καθορισμένο όριο.
Οι διαφημίσεις σας μπορούν να στοχεύονται από λέξεις-κλειδιά αναζήτησης, ώρα, ημέρα, γεωγραφικά στοιχεία, γλώσσα, συσκευή, κοινό. Κάτι που μπορεί να δώσει απόλυτη στόχευση στην προβολή του προϊόντος σας.
Μια πληρωμένη διαφήμιση μπορεί να δημιουργηθεί και να αναβαθμιστεί σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Αποτελεί τον πιο γρήγορο τρόπο να φτάσετε μπροστά στους πελάτες σας.
Η ταχύτητα αυτή παρέχει και ευελιξία. Εάν θέλετε να δοκιμάσετε ένα νέο προϊόν για παράδειγμα ή να στείλετε ένα νέο μήνυμα μάρκετινγκ, μπορείτε να λάβετε άμεσα σχόλια και feedback εκτελώντας μια σύντομη διαφημιστική καμπάνια.
Μπορείτε να δημοσιεύσετε εύκολα διαφημίσεις, σελίδες προορισμού, ακόμη και κουμπιά παρότρυνσης για δράση, έτσι ώστε να προσδιορίσετε πού βρίσκονται τα καλύτερα αποτελέσματα.